26 stycznia 2017

WDiC

Tak na szybko dzisiaj. Co by znak życia dać.


Ostatnio mam małego świra na punkcie poradników. Zaczynam sama śmiać się z siebie, że w końcu pomieszają mi się te wszystkie wspaniałe rady i porady. Ale mam jakąś wyjątkową potrzebę wiedzy. Poradniki są różne, lepsze i gorsze. Niektóre ewidentnie pisane dla pieniędzy przez osoby, które mają jako takie rozeznanie w temacie (niektórzy znają się na wszystkim) ale korzystają z tego, że są celebrytami. Inne są pisane przez specjalistów w swoich dziedzinach. 

U mnie w czytaniu m. in. kolejna książka o pielęgnacji skóry, "Szczęśliwa skóra" Adiny Grigore. Przeczytałam dopiero 1/3 książki, ale w skrócie mogę powiedzieć, że to przedstawienie w jaki sposób funkcjonuje nasza skóra oraz odżywianie, pielęgnacja i naturalne kosmetyki. Już teraz mogę polecić tę pozycję z całego serca. Wiedza jest tu podana w niezwykle przystępny sposób, a język jakim jest napisana sprawia, że świetnie się ją czyta. Cieszę się bardzo, że trafiłam na tę pozycję.

 
Zdjęcie zamieszczone przez użytkownika @magdalenaerendis
 
Na szydełku robótka prosta, ale niestety powoli się posuwająca. To szalik na zamówienie dla pewnej wyjątkowej osoby. Piękna, czerwona Everyday, która niezwykle fascynuje moją Pannę Kotkę. 
Zdjęcie zamieszczone przez użytkownika @magdalenaerendis

6 komentarzy:

  1. Jak ja kocham czerwień - ta Twoja jest cudowna :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wygląda ta zapowiedź szalika!
    Co do poradników mam bardzo mieszane uczucia... Zazwyczaj unikam, szczególnie tych w stylu jak być szczęśliwym, osiągnąć sukces...itp. Ostatnio czytałam o rozwijaniu kreatywnosci i też mnie zniesmaczył. Jest czasem w poradnikach taka maniera autorów, że ma sie wrażenie, że nie doradzają, ale z wyższością się wymądrzają... Albo ja taka wrażliwa;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny czerwony szalik! bardzo lubię ten wzór :)
    Poradniki? Nie przepadam za nimi, faktycznie potrafią czasem namieszać w głowie, ale najważniejsze żeby Ciebie interesowało to co jest w nich napisane :)
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny szaliczek się zapowiada! Ostatnio zaczął mi się podobać czerwony kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  5. No przy takiej lekturze to się nie dziwie że szal wolno Ci idzie xD

    OdpowiedzUsuń