14 lutego 2017

Projekt moher


Włóczki moherowe darzę wielką, nieustającą miłością, która w dodatku zdaje się wciąż narastać. Z lubością rozpoczęłam akcję wyrabiania moich moherkowych zapasów, a na cóż, jak nie na chustę moherki nadają się najbardziej?

Ten nietypowy w kształcie, niezwykle prosty projekt pochodzi z tej stronki. Do jego wykonania użyłam trzech rodzajów mechatych niteczek.  


Chusta o takim kształcie najlepiej posłuży osobie, która lubi się nią otulić.



Chusta jest milutko mięciutka.


Następny moherkowy projekt planuję również wykonać maksymalnie prostym wzorkiem. Można powiedzieć, że w nich zasmakowałam.

 

20 komentarzy:

  1. Śliczna jest ta chusta. Kolory ma boskie, takie wesołe:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Może i prosty wzór, ale cała chusta za sprawą kolorów i ząbków jest bardzo efektowna. I pięknie ją zaprezentowałaś. Chciałabym w dresie i skarpetkach wyglądać tak uroczo i świeżo jak Ty:-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zarumieniłam się jak ta chusta, dzięki wielkie!

      Usuń
  3. Piękna chusta w fajnej kolorystyce:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, jaka cudna ! Wybrałaś świetne kolorki, aż chce się nią otulić. Cieplutko pozdrawiam 💗

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna chusta :) Zazdroszczę miłości do moheru... Mnie każde naturalne włókno pochodzenia zwierzęcego gryzie jakby zęby miało :D Musiałam się pożegnać z piękną moherową tuniką bo nie dałam rady w niej chodzić... I jestem skazana na tani akryl... Czasami zaszaleję z jedwabiem ale głównie tylko akryl i bawełna...

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna sesja foto wyglądasz pięknie kochana! Wspaniałe zaprezentowalas chustę A Twoje dresy są bardzo gustowne i fotogeniczne. Czy ja dobrze widzę ze masz nową fryzurę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Nie ma to jak komplement od przyjaciółki! Głupio to zabrzmi, ale zapuszczam włosy pod kask.

      Usuń
    2. Wcale nie brzmi mi to głupio!!!😊 Ja też zapuszczam wlosy i nie mam nawet kasku zeby powiedzieć, ze pod kask 😀

      Usuń
  7. Bardzo fajny wzór, coś czuję, że sama się skuszę :) Też uwielbiam mohery! Dzięki za link do strony :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Otulaśny i puchaty w dodatku kształt bardzo ciekawy! Rewelacyjny pomysł na miękkie włóczki. Bardzo ładnie zrobiłaś. Pozdrawiam pieknie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię moher, nawet bardzo ale mnie niestety podgryza, wiec to taka szorstka przyjaźń. Bardzo ciekawy jest kształt tej chusty i świetnie dobrałaś kolorki.Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna chusta, w pięknych kolorach kojarzących mi się z wiosną i kwitnącymi drzewami, cudna jest. A że wzór prosty, to dobrze, bo przy pięknych włóczkach niewiele trzeba :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna chusta i modelka. ;)
    Przepis na chlebek zapisałam! I w ogóle troszkę pobuszowałam i rozgoszczę się na dłużej, bo tak mi jakoś tutaj dobrze u Ciebie :))
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło Cię gościć! Dziękuję!

      Usuń
  12. Śliczna! I kolorki cudne! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja mogłabym w takich moherach chodzić cały czas, zmieniałabym tylko na inne kolory. Piękny!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękna :3 ale śliczna byłaby spódniczka :3

    OdpowiedzUsuń